tisdag 13 mars 2012

Så att det här med......

att anta en fotoutmaning när man har som allra mest i skolan.... inte så genomtänkt idé...
Tror jag kommer få pausa utmaningen och bloggen tills det att "jag återfå mitt liv".
Det som ska göras innan min praktik börjar den 26 mars är:
  • Skriva klart examensrapporten och skicka in den senast på fredag.
  • Redovisa i marknadsföring och säljteknik på fredag samt lämna in två rapporter i samband med redovisningen. 
  • Skiva tenta på måndag i marknadsföring och säljteknik
  • Redovisa examensarbetet och opponera på en annans examensarbete i klassen på torsdag eller fredag nästa vecka. 
Därefter är det dags för praktik, eller ja innan där den 25 mars ska jag gå och se(eller kanske man säger lyssna på?) på "Soran Ismail - resan fortsätter". Skön avslutning på en jobbig period i skolan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar