lördag 3 mars 2012

Hej och hå

Kreativitetsflow såhär mitt i natten för mig. Är nästan alltid då som jag kommer på massa ideér. Just nu är det för examensarbetet(b-uppsatsen) som jag sitter och knåpar på. Jag och en kompis ska ta fram en grafisk profil och hjälpa ett företag med marknadsföringen. Sjukt mycket att göra men samtidigt roligt och lärorikt.
(En gammal bild från 2010 bara för att jag inte tycker om bildlösa inlägg)

Om tre veckor ska ALLT vara klart. Detta gäller examensarbetet (rapport, grafiska profilen, marknadsföringsförslagen, redovisningen av vårt arbete) plus att kursen marknadsföring och säljteknik ska vara klar(tenta, projektarbetsrapport inlämnad, redovisning). Den 26 mars börjar sedan min praktik. Tur att man inte har så mycket att göra haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar