söndag 25 mars 2012

Hem-hemma i åtta veckor

Då var man tillbaka till den lilla hålan där jag kommer vara i åtta veckor framåt. I morgon börjar jag nämligen att praktisera på en morgontidning i Kalmar. Kommer bli så spännande! Måste dock erkänna att jag är lite nervös, men det kommer nog bli bättre med tiden!  Så hej då skolbänken för åtta veckor och hej arbetslivet!

Förövrigt känns det konstigt att kunna göra vad jag vill om dagarna, att inte ha något jag måste plugga på fram till midnatt, inget jag egentligen behöver känna mig stressad över.. lär nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid det.


Måste säga att det trots att jag redan lite saknar mitt "egna space" ändå är glad att komma hem så jag kan få kela och gulla med mig underbara kissekatt!

1 kommentar:

  1. Så kul att få jobba på en tidning! Det drömde jag om när jag var yngre - istället spenderar jag dagarna med att skriva pressreleaser till tidningar.

    SvaraRadera