tisdag 20 mars 2012

Hårproblem

Så dagen har bestått av städning och diskning, kan ju säga att det behövdes. Har även läst igenom rapporten som vi ska opponera mot på torsdag. En lugn dag med andra ord. Vilket har innebär att jag har haft tid att sitta framför datorn och inte göra något vettigt alls, vilket resulterar i att jag sitter och funderar på vad sjutton jag ska göra med mitt hår.

Dagens i-landsproblem är alltså, fortsätta vara brunett eller försöka sig på att få tillbaka sitt blonda hår igen? Jag trivs i brunt men det värsta som finns är när min utväxt som är något typ av "blont råttfärgat". Mörkbrunt hår med ljus utväxt- inte okej. Men och andra sidan blont hår med lite mörkare utväxt- inte heller okej. Kanske borde satsa på att försöka komma så nära min riktiga hårfärg som möjligt?
 Så blont, mörkbrunt eller mellanblond(som är den hårfärg som är mest lik min egna) - det är frågan?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar