torsdag 2 februari 2012

Torsdagstema: Craving

Så denna veckans torsdagstema är cravings. Så alltså saker jag inte kan "leva utan". Jag älskar verkligen att teckna så utan mina pennor och mitt ritblock så hade min vardag varit väldigt tom. Jag måste också ta och erkänna att jag verkligen älskar ostbågar eller som jag sa när jag var liten "ostvågar". Det är lite av mitt tunga last, är svårt att gå in i en mataffär utan att vilja ha en påse med ostbågar. Jag har dessutom av någon okänd anledning börjat älskar ugglor av dess olika slag, ugglor är ju hur söta som helst! 

Vill ni se fler bidrag på torsdagstemat kan ni göra det HÄR

9 kommentarer:

  1. Tack så mycket för kommentaren =)

    Mycket fin illustration du gjort, älskar ugglorna!

    //Sara

    SvaraRadera
  2. Helt otroligt söta ugglor! :)

    SvaraRadera
  3. Så himla mysig bild, och tack för din kommentar! :) Har du inte testat chipsen måååste du göra det :D Fast antingen älskar man dom eller hatar dom, tror jag :) Ganska speciella ^-^

    Hehe, jag blev sugen på ostkrokar när jag såg din bild :D

    SvaraRadera
  4. Jättesöt bild verkligen!!

    SvaraRadera
  5. Tack, desamma! Skitfin bild! :)

    Prova te med sugrör. Mycket godare, jag lovar ;D

    SvaraRadera
  6. Jag älskar dina illustrationer på ugglor! De är så söta :D

    SvaraRadera