måndag 22 augusti 2011

Hej JKPG

Då var det dags att lämna lilla Nybro för denna gången, blev dessvärre inte så många dagar men vi ses snart igen! I morgon åker jag tillbaka till Jönköping. Har en hel del att göra där, så som att städa(lär ligga en typ 10 cm tjockt lager damm i hela lägenheten), köpa mat då det ekar tomt i både frys och kyl, sam packa upp mina väskor som är proppfulla av kläder, av någon anledning känns det som jag tar tillbaka fler kläder och saker till jönköping än vad jag hade jag när åkte i början av sommaren? Hoppas att jönköping i alla fall välkomnar mig med öppna armar och att de blir några crazy days på akademien, det nalkas ju insparksveckor nu. Tänk att det är ett helt år sedan jag började Grafisk Design och Webbutveckling på JTH i Jönköping. Kan faktiskt inte riktigt förstå det

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar