fredag 11 maj 2012

Grubbel, tankar och funderingar

Och så har det plötsligt gått 7 veckor av 8 möjliga på min praktik. Jag kan inte riktigt förstå att tiden har gått så snabbt som den gjort. Måste också säga att det känns lite vemodigt att lämna praktiken, jag har ju trivts så himla bra här och har känts så himla skönt att "ha en normal vardag". Jag känner också att jag verkligen har fått "mer kött på benen" under dessa veckor och är himla glad att jag har fått vara med på så pass mycket saker och fått så pass många uppdrag som jag har gjort under praktiken också. Det är jag verkligen tacksam över! Den 1 Juni tar jag examen och vad som händer efter det får väll bara framtiden avgöra antar jag. Det jag vet är att jag måste vara utflyttad från min fina lägenhet i Jönköping den sista juni, vilket innebär att jag måste flytta hem till föräldrarna igen (inte precis det jag vill.. men har ju direkt inget val då jag inte har någon inkomst, och utan inkomst är det svårt att få pengar till att betala en hyra..). Jag vet också att jag kommer få in pengar under sommaren då jag har fått ett sommarjobb, men som sagt mer än så vet jag inte om min framtid. Sjukt skrämmande och jag måste ändå medge att jag är lite småstressad över det.. Massa grubbel, massa funderingar och massa tankar vad sjutton jag ska göra till hösten..

1 kommentar: