söndag 8 maj 2011

Plugg

Jo förresten att tillägga är att vi har väldigt mycket i skolan just nu. Så inlägg kommer att komma när jag känner att jag har tid och ork. Det jag oroa mig mest för just nu är tentan eller "duggan" i webbprogrammering som vi ska ha på fredag. Och de andra sakerna som ska hinnas klart innan det blir "sommarlov" är:
* Göra klart 3 labbar som jag ligger efter med i webbprogrammering
* Ha en muntlig tenta i gränssnittsdesign
* Gör klart ett projektarbete i webbprogrammering/gränssnittsdesign samt ha en redovisning
* Indivuduellt projekt i interactive mulitmedia (klart)'
* Grupprojekt i interactive multimedia
* Tenta i bild och fototeknik
* Göra klart en fotolabb i bild och fototeknik

Hmm.. ja de var nog allt tror jag.
Eller ja sen ska jag välja vad jag vill läsa till hösten också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar